Puzzelon alan johtava eurooppalainen Contact Centre as a Service (CCaaS) -palveluiden tuottaja. Sen palkittu asiakaspalvelualusta koostuu kolmesta täysin integroidusta pilvipohjaisesta ratkaisusta, joihin kuuluvat monikanavainen ja tekoälyä käyttävä Contact Centre sekä edistykselliset Ticketing- ja Workforce Management -järjestelmät, jotka ovat helppokäyttöisiä, nopeita asentaa ja skaalautuvia kaikenkokoisille asiakaspalvelukeskuksille. Asiakkaat voivat myös kustomoida alustaa kolmannen osapuolen integraatioilla, joita löytyy Puzzelin Marketplacesta. Gartner nimitti Puzzelin haastajaksi vuoden 2019 Magic Quadrant report for Contact Centre as a Service inWestern Europe -raportissaan. Lisäksi Frost & Sullivan sijoitti Puzzelin kolmen parhaan eurooppalaisen CCaaS-tuottajan joukkoon vuonna 2020. Norjasta kotoisin olevalla Puzzelilla on yli 900 asiakasta 40 eri maassa sekä toimistoja ympäri Euroopan ja Aasian. Puzzel johtaa yrityksiä menestykseen keskittymällä monikanavaisuuteen ja agenttien sitouttamiseen.
"If Vahinkovakuutus, joka on yksiPohjoismaiden johtavista vakuutusyhtiöistä, on käyttänyt Puzzelin asiakaspalvelukeskusratkaisua monen vuoden ajan. Ratkaisua käytetään kaikilla liiketoiminnan alueilla Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa. Esimerkiksi Norjassa meillä on noin 1250 Puzzelin käyttäjää ja suoritamme miljoonia tehtäviä Puzzelin kautta vuosittain. Puzzelin ansiosta pystymme olemaan yksi parhaista toimijoista asiakaspalvelualalla. Heidän monikanavaratkaisunsa on joustava ja sitä voi käyttää yhdessä useimpien muiden systeemien kanssa. Ratkaisu on sekä käyttäjäystävällinen että tehokas – lisäksi se mahdollistaa entistä paremman asiakaskeskeisyyden ja -kokemuksen."
Oikean asiakaspalveluratkaisun valitsemisen ei tulisi olla monimutkaista, joten olemme luoneet sinut, työntekijäsi ja asiakkaasi mielessä pitäen kolme uutta pakettia. Jos olet etsimässä täysin sinulle räätälöityä ratkaisua, voit myös laittaa sellaisen kasaan itse!
Jokaiseen pakettiin kuuluu alan johtava pilvipohjainen Customer Service Platformimme ja paketit on suunniteltu niin, että ne sopeutuvat ja mukautuvat tarpeidesi ja kasvusi mukaan. Oletko matkasi alkupäässä tai ottamassa seuraavaa suurta askelta eteenpäin – minkä suunnan sinä valitset?
Sitouta asiakkaasi ja tiimisi välttämättömillä asiakaspalvelukeskuksille suunnitelluilla työkaluilla.
Monikanavainen reititys
360° näkymä kaikkeen asiakasvuorovaikutukseen
Äänistandardi, mukaan lukien
Softphone ja IVR
Sähköpostien tapaustenhallinta
(Ainoastaan, jos kanavaksi on
valittu sähköposti.)
CRM-perusintegraatio
Puhelutyönkuluille suunniteltu työkalu,
Call Flow Tool [vain luku-muoto]
API-käyttö
Ilahduta asiakkaitasi ja tiimiäsi edistyneellä asiakaspalvelukeskuskokemuksella, jota on paranneltu entisestään tekoälyllä ja automaatioilla.
Monikanavainen reititys
360° näkymä kaikkeen asiakasvuorovaikutukseen
Edistynyt äänenhallinta, mukaan lukien
vakio-ominaisuudet sekä hiljainen valvonta, takaisinsoitto ja tallennus
Sähköpostien tapaustenhallinta
(Ainoastaan, jos kanavaksi on
valittu sähköposti.)
CRM-perusintegraatio
Puhelutyönkuluille suunniteltu työkalu,
Call Flow Tool
API-käyttö
Sähköposti- ja tekstiviestikampanjat
Tekoälypohjainen tietokanta
Bottiratkaisu Advanced Agent Assist
Tutkimukset
Inspiroi asiakkaitasi ja tiimiäsi korkealaatuisimmalla asiakaspalvelukeskuskokemuksella ja pidä kaikki palaset kasassa tehokkaalla työnhallinnalla.
Monikanavainen reititys
360° näkymä kaikkeen asiakasvuorovaikutukseen
Edistynyt äänenhallinta, mukaan lukien
vakio-ominaisuudet sekä hiljainen valvonta, takaisinsoitto ja jopa 12 kuukauden tallennus
Sähköpostien tapaustenhallinta
CRM-perusintegraatio
Puhelutyönkuluille suunniteltu työkalu,
Call Flow Tool
API-käyttö
Sähköposti- ja tekstiviestikampanjat
Tekoälypohjainen tietokanta
Bottiratkaisu Advanced Agent Assist
Tutkimukset
Workforce Management (WFM)