Mika Holmqvist – System and Application Manager, Primehotels Oy
Elena vastaa vieraidesi uusiin odotuksiin ja antaa henkilöstöllesi laadukkaat ratkaisut tiedonkulun ja viestinnän monipuolistamiseen. Voit markkinoida ja hallinnoida hotellisi palvelutarjoomaa suoraan asiakkaan mobiilipäätelaitteeseen. Elenan kehittyneet Pilvipohjaiset Hotelli- ja majoitusalan palvelut ovat joustavia myös laskutuksen osalta. Off Season kaudella tai mm. pandemian aiheuttamien käyttökatkoksien aikana suljemme laskutuksen katkoksen ajaksi ainoana Suomessa. Kysy lisää joustavista palveluistamme ja haasta asiantuntijamme etsimään juuri Teille soveltuvimmat palvelut ja ratkaisut.
ElenaEasy palvelut mm. Hostellit, pienet hotellit, safariyrittäjät, matkanjärjestäjät jne. Meiltä löytyy täydellinen palveluratkaisu tehostamaan toimintaanne
ElenanHotelliratkaisut, keskisuurille ja
suurille hotelleille ja hotelliketjuille
huone, kysy lisää
Tänä päivänä matkailualan kilpailu on kovempaa kuin koskaan ennen. Digitaalinen viestintä ja asiakkaiden odotukset digitaalisista palveluista muokkaavat koko alaa. Monipuolinen viestintä ja tehokas tiedonkulku saavat asiakaskokemuksen tuntumaan erityiseltä ja asiakkaasi palaamaan yhä uudelleen.
Asiakkaiden mobiililaitteiden määrä on kasvanut räjähdysmäisesti viime vuosina. Verkossa tehdyistä varauksista yhä useampi tehdään mobiililaitteella ja ero perinteisiin työpisteiden kautta tehtyihin varauksiin kasvaa vuosi vuodelta. Palveluissa pelkkä puhelinyhteys ei enää riitä. Asiakkaat vaativat jatkossa yhä parempia yhteyksiä ja digitaalisia palveluita.
75% käyttäjistä matkustaa vähintään kahden laitteen kanssa.
62% matkailijoista varaa nykyään hotellin palveluita mieluummin mobiililaitteella kuin kasvotusten.
67% liikematkustajista ei palaa uudestaan hotelliin mikäli on kokenut yhteydet puutteellisiksi tai liian kömpelöiksi käyttää.
Airbnb iskee 2-3 tähden hotellimarkkinaan (jos tarjotaan vain yöpymistä), 4 tähden hotellit katsovat myös alempia segmenttejä (haastava tilanne 2-3 tähden ketjuille, joiden tulee erottautua markkinoilla). Asiakkaat odottavat hotellilta uutta teknologiaa, saman tasoista / parempaa mitä itse käyttävät, seuraavalla sukupolvella vielä isommat odotukset.
Toimitamme puhelinlaitteet, mobiiliapplikaatiot ja lähiverkot. Kartoitamme asiakaspalveluanne ja sisäistä yhteydenpitoanne tehostavat palvelut sekä kilpailutamme käyttöönne edulliset puhelut paikallis- kauko-, GSM- ja ulkomaan puheluliikenteessä. Puheratkaisut toteutamme Elenan Internetpuhe-palvelun avulla. Innostuitko?
Autamme mielellämme, ota yhteyttä jo tänään
ja pyydä yrityksellesi ilmainen tarvekartoitus
Palveluina tarjottavat laitteet ja ohjelmat ovat tulevaisuuden talouden tukipilareita. Loppukäyttäjät voivat nauttia huipputason yhdistetystä viestinnästä omistamatta mitään, käyttäen täysin riskittömiä, ekologisesti kestäviä ja vastuullisia sekä aina viimeisintä teknologiaa edustavia viestintäratkaisuja.
Miksi omasi kaltaiset yritykset vähentävät ostamista ja siirtyvät tuotteiden käyttämiseen palveluina?
Sijoitetun pääoman tuottoprosentti sekä joustavuus ovat hyviä syitä, mutta monilta jää huomaamatta tärkein selitys sille, miksi kehitys on kulkemassa tähän suuntaan.Theodore Levitt (1925–2006), amerikkalainen taloustieteilijä ja Harvardin kauppakorkeakoulun professori, oli kuuluisa tästä lausahduksesta: “Ihmiset eivät halua ostaa neljännestuuman poraa. He haluavat neljännestuuman reiän.”
Levitt lausui näin 60-luvulla, mutta merkityksen todelliseen ymmärtämiseen kului 50 vuotta. Tämä sitaatti sisältää yhden itsestään selvän tosiasian ja yhden vähemmän selvän seurauksen.
1. Asiakas ostaa reiän
2. Myyjä ei myy reikää - 50 vuoden ajan he yhä vain myivät poraa
Palvelutaloudessa ostamasi tuote (reikä) on sama kuin mitä myyjä myy (reiän, ei poraa).
Ensimmäistä kertaa olet aidosti linjassa palvelun tarjoajan kanssa. Sinun etusi viestintäjärjestelmässä on, että se auttaa sinua kasvattamaan tuloja ja/tai vähentämään menoja. Voit arvioida palvelun arvon joka kuukausi, jolloin meidän tärkeimmäksi tavoitteeksemme muodostuu, että uusit palvelutilauksen joka kuukausi.
Tuohon on helppo vastata:
Puzzelon alan johtava eurooppalainen Contact Centre as a Service (CCaaS) -palveluntuottaja. Sen palkittu asiakaspalvelualusta koostuu kolmesta täysin integroidusta pilvipohjaisesta ratkaisusta, joihin kuuluvat monikanavainen ja tekoälyä käyttävä Contact Centre sekä edistykselliset Ticketing- ja Workforce Management -järjestelmät, jotka ovat helppokäyttöisiä, nopeita asentaa ja skaalautuvia kaikenkokoisille asiakaspalvelukeskuksille. Asiakkaat voivat myös kustomoida alustaa kolmannen osapuolen integraatioilla, joita löytyy Puzzelin Marketplacesta. Gartner nimitti Puzzelin haastajaksi vuoden 2019 Magic Quadrant report for Contact Centre as a Service inWestern Europe -raportissaan. Lisäksi Frost & Sullivan sijoitti Puzzelin kolmen parhaan eurooppalaisen CCaaS-tuottajan joukkoon vuonna 2020. Norjasta kotoisin olevalla Puzzelilla on yli 900 asiakasta 40 eri maassa sekä toimistoja ympäri Euroopan ja Aasian. Puzzel johtaa yrityksiä menestykseen keskittymällä monikanavaisuuteen ja agenttien sitouttamiseen.
"If Vahinkovakuutus, joka on yksiPohjoismaiden johtavista vakuutusyhtiöistä, on käyttänyt Puzzelin asiakaspalvelukeskusratkaisua monen vuoden ajan. Ratkaisua käytetään kaikilla liiketoiminnan alueilla Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa. Esimerkiksi Norjassa meillä on noin 1250 Puzzelin käyttäjää ja suoritamme miljoonia tehtäviä Puzzelin kautta vuosittain. Puzzelin ansiosta pystymme olemaan yksi parhaista toimijoista asiakaspalvelualalla. Heidän monikanavaratkaisunsa on joustava ja sitä voi käyttää yhdessä useimpien muiden systeemien kanssa. Ratkaisu on sekä käyttäjäystävällinen että tehokas – lisäksi se mahdollistaa entistä paremman asiakaskeskeisyyden ja -kokemuksen."
Oikean asiakaspalveluratkaisun valitsemisen ei tulisi olla monimutkaista, joten olemme luoneet sinut, työntekijäsi ja asiakkaasi mielessä pitäen kolme uutta pakettia. Jos olet etsimässä täysin sinulle räätälöityä ratkaisua, voit myös laittaa sellaisen kasaan itse!
Jokaiseen pakettiin kuuluu alan johtava pilvipohjainen Customer Service Platformimme ja paketit on suunniteltu niin, että ne sopeutuvat ja mukautuvat tarpeidesi ja kasvusi mukaan. Oletko matkasi alkupäässä tai ottamassa seuraavaa suurta askelta eteenpäin – minkä suunnan sinä valitset?
Engage your customers and your team with the essential tools for your contact centre.
Omnichannel routing
360° view of customer interactions
Voice standard, including
softphone and IVR
Sähköpostien tapaustenhallinta
(Ainoastaan, jos kanavaksi on
valittu sähköposti.)
Basic CRM integration
Call flow tool read only
API access
Delight your customers and your team with advanced tools for your contact centre.
Omnichannel routing
360° view of customer interactions
Voice advanced, including standard
features + silent monitoring, callback and recording
E-mail case management
* Only applicable if e-mail is selected as a channel
Basic CRM integration
Call flow tool
API access
E-mail and SMS campaigns
Inspire your customers and your team with the essential tools for your omnichannel contact centre experience.
Book your demo
360° view of customer interactions
Voice advanced, including standard features + silent monitoring, callback and 12 months’ recording
E-mail case management
Basic CRM integration
Call Flow Tool
API access
E-mail and SMS campaigns
AI-powered knowledgebase
Advanced Agent Assist