1.
More than 100 different PBX/mobile features in the cloud
10.
Always free service upgrades throughout the contract period
9.
User authentication with password and username
2.
Secure and encrypted connection
3.
Telephone directory integration / Active Directory
4.
Free intercom calls for all mutual calls
5.
Unlimited number of call groups e.g. sales, customer service, maintenance etc.
6.
Backlog notifications e.g. our service is currently backed up, we will serve you shortly
11.
Voicemail for all users (optional)
12.
Call consolidation and call forwarding on all devices used
7.
Evening, evening and off-peak notifications, e.g. our office is open at. 8 - 16:00 etc.
8.
Unlimited number of automatic menus e.g. press 1 for sales, press 2 for maintenance, press 3 for billing etc.
13.
Elena Easy equipment always comes with a 5 year warranty e.g. buckets, Easy conference equipment, telephones
Kun lisäät L paketin palveluusi, saat kaikki turvallisen ja modernin kommunikointipalvelun edut virtaviivaistetulla sisäisellä ja ulkoisella viestinnällä, joka lisää tuottavuutta sekä kykyä analysoida ja parantaa toimipisteidesi suorituskykyä ja toimintaa.
L pakettiin kuuluvat kaikki S ja M pakettien sisällöt
Saat käyttöösi tehokkaan asiakaspalvelukeskuksen parantamaan myyntiäsi! Contact Center palvelulla maksimoit yrityksesi tavoitettavuuden ja saat reaaliaikaiset raportit puheluista; vastatut, soitetut ja vastaamattomat. Monipuolisten raporttien myötä pystyt kehittämään myyntipalveluasi faktapohjaisesti. Esimerkkinä asiakaspalvelun työajan seuranta: Raportit kertovat milloin yritykseesi tulee eniten puheluita - ryhmitä henkilöstösi työajat volyyminen mukaan - ei enää menetettyjä myyntimahdollisuuksia! Elena Easy Contact Center ominaisuus on todella kustannustehokas ja konkreettisesti toimiva palvelu. Huom! Usein ajatellaan, että vain isot yritykset käyttävät Contact Center palveluita mutta ajatus on täysin väärä. Myös pienet ja keskisuuret yritykset saavat merkittävää hyötyä ko. palvelusta tehostaakseen omaa asiakaspalveluaan. Yrityksenne asiakaspalvelussa voi olla vaikka vain 1 henkilö töissä: Palvelumme huolehtii sen, että työntekijällä on rauha työskennellä ja asiakkaat saavat oikeaoppista viestiä mm. jonotustilanteissa. Kysy ihmeessä lisää ja ratkaistaan asiakaspalvelunne yhdessä, kustannustehokkaasti!
Toiminnon avulla sanot vain vastaanottajan nimen ja soitat!
Palvelu mahdollistaa myös ääniviestien lähettämisen helposti; sanele viesti ja lähetä se kollegallesi.
Maailmanlaajuinen puhelinluettelo tunnistaa asiakkaasi numerot ja löytää hakemasi numerot, kätevää.
Halutessasi voit itse hallita koko palvelukokonaisuutta. Hallintaohjelmistolla voit tehdä lähes kaikki muutokset, nimien muutokset, puheluiden ohjaukset, viestien äänitykset jne. Asiakaspalvelumme palvelee yritystäsi mielellään, mutta tällä palvelulla säästät aikaa sekä rahaa. Ja muutokset ovat saman tien käytössänne.
ElenaEasy L tarjoaa sinulle kaikki tiedot ja tilastot, joiden avulla mittaat yrityksesi ja henkilöstösi tuottavuutta. Pystyt näkemään muuttuvat tilanteet ja voit lisätä resurssejasi, vaikka samantien. Voit seurata työmääriä, puheluita ja tuloksia reaaliaikaisena, tilastot toimivat hyvinä kannustimina ja tukena tavoitteiden määrittelyssä. Lisäksi voit kehittää parhaat strategiat toimintasi hallinnalle ja tavoitteidesi saavuttamiselle. Elena Easy L ratkaisu on erinomainen vaihtoehto yrityksille, joille palvelun hallinta, puheluiden seuranta ja analyysi ovat avainasemassa yrityksen yhteyskeskuksen toiminnan kehittämisessä.
L Palvelupaketti on täydellinen erilaisten asiakas-, myynti-ja huoltopalveluiden käyttöön. Palveluraportit ovat automatisoitavissa henkilöille, jotka niitä tarvitsevat: Myynnin vetäjille, asiakaspalvelupäälliköille, johdolle ja yrityksen strategiaryhmälle. Palvelu soveltuu kaikenkokoisille yrityksille, joilla on asiakaspalvelua. Palvelumme avulla voit kehittää oman yrityksesi asiakaspalvelua ja tehdä siitä oman yrityksesi käyntikortin ja kilpailuedun alati kovenevassa bisneskentässä!